Inspektor
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon, niszczarka.
Zakres zadań
- prowadzenie obsługi kancelaryjno – biurowej korespondencji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i informacji niejawnych , ewidencjonowanie dokumentów niejawnych, wchodzących i wychodzących w placówce w celu zapewnienia właściwego ich obiegu;
- prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania, wytwarzania i obiegu dokumentów,
- realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów przy zastosowaniu systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz systemu dziennikowego, w celu zapewnienia właściwego ich obiegu;
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów spraw elektronicznych do składu chronologicznego i przekazywanie ich do archiwum zakładowego;
- realizowanie czynności w zakresie obsługi i codziennego monitorowania elektronicznej skrzynki ( ESP) w ramach elektronicznej platformy administracyjnej ( e-PUAP) oraz faxy i przekazywanie ich do dekretacji;
- ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną niejawnych i jawnych elektronicznych nośników informacji w celu prawidłowego ich wykorzystania;
- systematyczne porządkowanie dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii;
- koordynowanie prawidłowego przygotowania materiałów archiwalnych oraz kompletowanie dokumentacji i przygotowanie dokumentacji archiwalnej w celu przekazania jej do archiwum zakładowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.