Inspektor
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze budynku bez windy.
- Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 (wymiar etatu 1).
- Załatwianie spraw służbowych poza jednostką.
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Oświetlenie sztuczne i naturalne.
- Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST).
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Zakres zadań
- •administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie
- •prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej
- •dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
- •prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej
- •prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku i likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
- •sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej
- •realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
- • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
- •nadzór nad inicjowaniem i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość Ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, o Ochotniczych Strażach Pożarnych, o Ochronie Przeciwpożarowej, o Służbie Cywilnej, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych