Inspektor
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowo-administracyjna,
- Praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Wyjazdy służbowe,
- Udział w szkoleniach zewnętrznych,
- Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku (praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami),
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka.
Zakres zadań
- Naliczanie wynagrodzeń i pozostałych świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz przygotowanie ich do zatwierdzenia
- Prowadzenie rozliczeń należności za podróże służbowe
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym
- Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń wykorzystanych dotacji
- Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego
- Księgowanie wyciągów bankowych oraz bieżąca kontrola sald kont bankowych
- Sporządzanie i redagowanie pism
- Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji finansowej celem przekazania jej do archiwum zakładowego
- Udział w organizacji szkoleń i zawodów sportowych dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej i ochrony ludności
- Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- Wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisy wykonawcze do ww. ustaw
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
- Zdolność analitycznego myślenia, rzetelność
- Odpowiedzialność i komunikatywność