Inspektor
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno - biurowa 
 - Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
 - Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
 - Oświatlenie naturalne i sztuczne
 - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
 - Wymuszona pozycja ciała
 - Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A" Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na pierwszym piętrze, który jest częściowo dostosowany do osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnatrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
 - W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
 
Zakres zadań
- Wprowadza dane dot. zdarzeń drogowych /kolizji, wypadków/ do bazy KSIP /SEWIK/.
 - Udziela odpowiedzi firmon ubezpieczeniowym i uprawnionym instytucjom dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku.
 - Opracowywuje miesięczne informacje o stanie bezpieczeństwa na drogach miasta Płocka i powiatu płockiego, tj. liczba wypadków, ich przyczyny, liczba ofiar i inne.
 - Uzupełnia informacje dot. zdarzeń drogowych z udziałem n/n sprawców zdarzeń drogowych.
 - Obsługuje Platformę Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów - zakładka mandaty karne.
 - Odbiera z sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego dokumentację dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku.
 - Sprawdza odebraną dokumentację pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji.
 - Pomaga w archiwizacji materiałów ostatecznie załatwionych.
 
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli min. ,,poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
 - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
 - Umiejętność organizacji pracy własnej
 - Samodzielność
 - Umiejętność obsługi komputera
 - Umiejętność pracy w zespole
 - Umiejętność interpretacji przepisów
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz z zakresu obsługi systemu KSIP
 
