Inspektor
Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- narzedzia pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner oraz inne urządzenia i materiały biurowe,
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak podjazdu, siedziba na drugim piętrze).
Zakres zadań
- będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników Urzędu, w tym przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i prowadzenie szkoleń wstępnych bhp
- prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- przygotowywanie dokumentów do naliczenia wynagrodzeń pracowników
- nadzór nad badaniami profilaktycznymi,
- obsługa programu Płatnik, e-pue ZUS
- koordynowanie szkoleń, konferencji i doskonalenia zawodowego pracowników
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej spraw kadrowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie administracja, ekonomia, prawo pracy i ubezpieczeń społecznychdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadrową pracowników
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Mile widziane wykształcenie wyższe oraz znajomośc programu QNT
- Wysoka kultura osobista.
- Skrupulatnośc i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków.