Inspektor
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, kserokopiarkę oraz komputer. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Do czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań należą permanentna obsługa klientów zewnętrznych oraz zagrożenie korupcją. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze Komendy Miejskiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19.
Zakres zadań
- rejestrowanie, modyfikowanie informacji w policyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych,
- sporządzanie sprawozdań oraz zestawień dla komórek organizacyjnych i jednostek podległych poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, porównań w celu przedstawienia efektów wykonanej pracy operacyjno-rozpoznawczej i dochodzeniowo-śledczej,
- wyjaśnianie błędów związanych z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z przedstawicielami zewnętrznymi (Straż Miejska, Sąd) w celu ich korygowania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą,
- samodzielność, umiejętność komunikowania się i współpracy,
- dokładność, rzetelność , umiejętność pracy w zespole,
- obsługa komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- biegła znajomość obsługi komputera.