Inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym od poniedziałku do piątku,
Praca z komputerem w środowisku biurowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
Stanowisko pracy inspektora Zespołu Prezydialnego usytuowane jest na I piętrze w kompleksie budynku Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie,
Budynek jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych do parteru,
Na I piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy znajdują się pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych,Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje pisma w elektronicznych rejestrach, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą i wychodzącą w celu dokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych.
- Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu prawidłowej ewidencji dokumentów.
- Obsługuje w zakresie kancelaryjno- biurowym Zespół Prezydialny w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych.
- Rejestruje, aktualizuje i dystrybuuje akty prawne dla zainteresowanych policjantów i pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań.
- Odbiera i nadaje przesyłki pocztowe mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów.
- Przygotowuje i przekazuje do składnicy Akt sprawy zakończone i wytworzone w Wydziale/Komisariacie w celu prawidłowej archiwizacji.
- Obsługuje programy komputerowe, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego oraz centrali telefonicznej wydziału/komisariatu w celu sprawnego funkcjonowania komórek/jednostek.
- Roznoszenie poczty w celu nadania biegu dokumentacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie Brakdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 10 miesięcy doświadczenia zawodowego administracja publiczna lub praca biurowa
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa złożenie oświadczenia potwierdzonego czytelnym podpisem o treści „wyrażam zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz 632)”;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- Umiejętność komunikowania się,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Rzetelność,
- Terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych