Inspektor
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlanie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca.
Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielufunkcyjne, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji) oraz zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Stanowisko pracy w Wydziale do Walki z Przestępczością Narkotykową usytuowane jest na VII piętrze w budynku C w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Lompy 19. Budynek C jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej), które docierają do VI piętra (dalej zachodzi konieczność poruszania się schodami). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób
z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze budynku A (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi p.poż. z samozamykaczami. Wejście do kompleksu budynków KWP w Katowicach mieszczących się przy ul. Lompy 19 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Więcej na temat dostępności: https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/deklaracja-dostepnosci/34715,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną do podpisu naczelnika wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Ewidencjonuje dokumenty służbowe w dziennikach korespondencyjnych, prowadzi rejestry pomocnicze związane z obsługą kancelaryjną wydziału oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów spraw z pobranych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w komórce organizacyjnej.
- Obsługuje pocztę elektroniczną i system faksowo-mailowy, łączy rozmowy telefoniczne zgodnie z właściwością w celu zapewnienia bieżącej pracy wydziału.
- Prowadzi rejestry oraz sporządza wykazy i zestawienia dotyczące np. spraw pracowniczych, organizacyjnych, logistycznych w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej.
- Organizuje, prowadzi proces archiwizacji dokumentów komórki organizacyjnej oraz udziela instruktażu pracownikom w celu prawidłowego, terminowego przekazania dokumentacji do archiwum KWP.
- Prowadzi terminarze spotkań, narad kierownictwa wydziału oraz zapewnia obsługę organizacyjną interesantów w celu wsparcia bieżącej pracy komórki organizacyjnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności „poufne” albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie/znajomość obsługi programów komputerowych
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru