Inspektor
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin, czas pracy- 8 godzin
Zakres zadań
- kontrolowanie warunków pracy i służby oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa policjantów i pracowników cywilnych Policji;
- zabezpieczenie właściwego przeszkolenia policjantów i pracowników cywilnych Policji w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
- prowadzenie postępowań w sprawie wypadków zaistniałych w związku z pełnieniem służby lub wypaków przy pracy;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie wymagany zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy- zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów- znajomość przepisów w zakresie bhp;
- umiejętność interpretacji przepisów;
- umiejętność współpracy;
- umiejętność organizacji własnej pracy;
- umiejętność redagowania pism;
- biegła umiejętność obsługi komputera;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów resortowych;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych;