Inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa. W pełnym wymiarze czasu pracy. Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca wykonywana w pozycji siedzącej. Stanowisko zlokalizowane jest na parterze.
Zakres zadań
- Realizacja zadań w zakresie funkcjonowania systemu SESPOL.
- Wprowadza do systemu SEWIK zdarzenia drogowe.
- Wspiera w bieżącej pracy naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego oraz policjantów powyższej komórki.
- Prowadzi ewidencję kolizji i wypadków drogowych. Weryfikacja eKZD.
- Prowadzi korespondencję z firmami ubezpieczeniowymi, Sądem, Prokuraturą oraz komórkami/jednostkami organizacyjnymi Policji.
- Sporządza miesięczne i roczne zestawienia i analizy o stanie bezpieczeństwa na drogach powiatu wałeckiego.
- Wprowadza do systemu KSIP danych z kart MRD-5.
- Prowadzi ewidencję zatrzymanych dowodów rejestracyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie administracjadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Nie była zatrudniona lub nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie była współpracownikiem tych organów w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. - warunek dotyczy osób urodzonych przed z dniem 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe