Inspektora/głównego specjalisty w biurze kontroli
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,- posiada 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska inspektora, a 4 letni staż pracy na stanowisku głównego specjalisty,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Karty Nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse budżetowe,- 3 letni staż pracy w komórce księgowości budżetowej,- umiejętność interpretowania przepisów prawnych, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność analitycznego myślenia,- znajomość standardów, procedur i technik kontrolnych,- znajomość pakietu MS Office.
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie