Inspektor/inspektorka ds. zamówień publicznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. 2. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora).3. Co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora).4. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty).5. Co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty).1. Poprawność i terminowość wykonywania zadań.2. Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań.3. Zdolność do współpracy.4. Komunikatywność,5. Dokształcanie, aktualizacja wiedzy.6. Samodzielność.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 do 6 900 PLN
Opis wynagrodzenia:
INSPEKTOR/INSPEKTORKA 4870 zł - 6300 zŁGŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA 5040 ZŁ 6900 ZŁWYNAGRODZENIE ZASADNICZE PIERWSZA UMOWA NA OKRES 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie