Inżynier ds. wsparcia technicznego / Application Engineer
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do globalnego zespołu odpowiedzialnego za dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla klientów. Głównym celem pracy będzie przygotowanie ofert i zapewnienie wsparcia technicznego dla zespołu sprzedażowego oraz klientów podczas procesu wyboru technologii. Praca będzie wymagać ścisłej współpracy z globalnymi i lokalnymi zespołami.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe wsparcie techniczne dla kluczowych klientów i projektów, w tym dobór parametrów termicznych dla proponowanych rozwiązań
- Przygotowanie ofert technicznych i cenowych dla klientów
- Udział w procesach rozwoju produktów
- Współpraca z innymi działami firmy (m.in. R&D, sprzedaży i produkcji)
- Reprezentowanie firmy w spotkaniach z klientami, targach branżowych i innych wydarzeniach
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii mechanicznej, energetyki lub pokrewne
- Znajomość branży energetycznej i chęć rozwoju w tym obszarze
- Biegła znajomość języka angielskiego (wymagany poziom C1)
- Znajomość systemów typu ERP oraz pakietu MS Office
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i analityczne, a także proaktywne podejście
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do sporadycznych podróży służbowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Świadczenia socjalne
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
- Kartę MultiSport współfinansowaną przez pracodawcę
