Inżynier Jakości ds. Komunikacji z Klientem i Jakości
- Komunikacja z klientem podczas wprowadzania nowego produktu i na etapie jego seryjnej produkcji.
- Odpowiedzialność za terminowe rozpatrywanie reklamacji klientów, oparte na analizach działu produkcyjnego.
- Negocjowanie z klientami celów jakościowych oraz wymagań, a także ich przekazywanie wewnątrz organizacji.
- Udział w audytach klienta, informowanie o planowanych działaniach korygujących.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość narzędzi do analizy i rozwiązywania problemów.
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office, szczególnie PowerPoint.
- Preferowane znajomość norm ISO 9001 i IATF 16949 oraz narzędzi jakościowych.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
- Możliwości rozwoju w sektorze motoryzacyjnym.
- Dużą samodzielność w pracy.
- Pakiet socjalny i zdrowotny, w tym dofinansowanie do sportu, ubezpieczenie na życie, świadczenia dla dzieci i inne.
- Możliwości awansu i premie za rekomendacje.