Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług...

SZCZEGÓŁY OFERTY

pomorskie / Gdynia

VECTRA S.A.

Data dodania: 2024-06-24

Pracownik 1 linii wsparcia Service Desk IT

Zadania Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, mailowych lub poprzez system zgłoszeń Rejestrowanie zgłoszeń w systemie i nadawanie im odpowiednich kategorii Wstępna analiza problemów zgłaszanych przez użytkowników Rozwiązywanie prostych problemów...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Pruszków

STRABAG BRVZ Sp. z o.o.

Data dodania: 2024-06-23

Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2

Benefit Systems SA

Data dodania: 2024-06-19