Specialist customer care qa agent

Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Data dodania: 2025-06-02

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...

SZCZEGÓŁY OFERTY

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Data dodania: 2025-06-02

Konsultant telefoniczny

Obsługa klienta przez telefon, email i chat, dokumentacja w CRM, monitorowanie działań, praca zespołowa w celu optymalizacji jakości obsługi. Doświadczenie w obsłudze klienta / call center (1 rok), biegłość w niemieckim (C1), znajomość angielskiego (B2),...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-06-02