Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM Współpraca z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

QMS Sp. z o.o.

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: wczoraj

Młodszy Specjalista Helpdesk

Zadania: obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów, zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania, współpraca z developerami i analitykami,...

SZCZEGÓŁY OFERTY

małopolskie / Kraków

Asseco Data Systems S.A.

Data dodania: wczoraj