Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań.
- Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities).
- Opracowywanie strategii i planu marketingowego.
- Bliska współpraca i wsparcie zespołu sprzedaży.
- Analiza danych rynkowych, przewidywanie nowych trendów i zmieniających się potrzeb klientów.
- Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów.
- Odpowiedzialność za budowanie marki Holcim oraz komunikację.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe (marketing).
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku w obszarze marketingu.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego (min. B2).