Kierownik Biura
- Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację.
- Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur.
- Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi.
- Organizacja logistyki podróży służbowych oraz wsparcie procesów celnych.
- Współpraca z HR w zakresie inicjatyw kadrowych, urlopowych i dokumentacji.
- Koordynacja i monitorowanie dostaw biurowych oraz przestrzeganie przepisów BHP.
- Biegła znajomość polskiego kodeksu pracy.
- Doświadczenie w administracji HR oraz zarządzaniu biurem.
- Umiejętność zarządzania procesami finansowymi.
- Silne umiejętności organizacyjne oraz zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Znajomość systemów ERP (np. Oracle Fusion) będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę.
- Prywatna opieka medyczna - Luxmed.
- Karta Multisport.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Program poleceń pracowniczych.