Kierownik centrum obsługi telefonicznej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: analizy i diagnozy , rozwiązywanie problemów
Wymagania inne:
Znajomość wskaźników KPI w obsłudze klienta, bardzo dobra organizacja pracy umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, radzenie sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako Kierownik/Lider zespołu w obsłudze klienta międzynarodowego.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 11 050 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie