Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna

Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem obsługi klienta Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Racibórz

Praca.pl

Data dodania: 2024-12-24

Pracownik ds. jakości informacji pasażerskiej 

Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Data dodania: 2024-12-23

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami obsługi, Współpraca z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Racibórz

DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

Data dodania: 2024-12-19