Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów; przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, ul. Kolejowa 1

Mind Health Centrum Zdrowia Psychicznego

Data dodania: wczoraj

Pracownik ds. jakości informacji pasażerskiej 

Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Data dodania: 2024-12-23

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami obsługi, Współpraca z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Racibórz

DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

Data dodania: 2024-12-19