Kierownik Działu Zapewniania Jakości
- Zarządzanie IQC, IPQC, OQC i laboratorium w celu zapewnienia, że nasze produkty są zgodne ze standardami w niedalekiej przyszłości wdrożenie systemów jakości ISO i HACCP,
- Interpretacja ISO i HACCP oraz obowiązujących norm. Informowanie odpowiednich instytucji o specyficznych wymaganiach dotyczących jakości i kontroli projektu,
- Zatwierdzanie procedur kontroli i testowania,
- Zapewnienie, że wszystkie zapisy i dokumenty dotyczące jakości są kompletne, odpowiednie i zatwierdzone. Okresowe weryfikowanie dokumentacji pod względem zgodności z przepisami oraz aktualnością zapisów,
- Dostarczanie klientowi certyfikatów zgodności i raportów analitycznych zgodnie z wymaganiami,
- Współpraca z działem sprzedaży w przypadku reklamacji klientów,
- Okresowy przegląd dokumentacji systemu jakości (księgi jakości, instrukcje pracy, formularze) i procesów oraz dokonywanie aktualizacji i zmian,
- Prowadzenie inspekcji/audytów klienta w naszej firmie,
- Opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie programów i szkoleń w celu osiągnięcia wyższej jakości, efektywności i wydajności firmy,
- Przeprowadzanie wewnętrznych i zewnętrznych audytów jakości,
- Szkolenia pracowników Działu, kształtowanie dobrych postaw i nawyków pracowniczych, motywowanie,
- Rozliczanie pracowników z kluczowych wskaźników efektywności;
- Co najmniej 3 lata na stanowiskach związanych z jakością w przemyśle spożywczym,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym,
- Dobra znajomość ISO i HACCP,
- Doświadczenie w przeprowadzaniu inspekcji u dużych międzynarodowych klientów jest dodatkowym atutem,
- Znajomość programy EXCEL.