Kierownik kancelarii tajnej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca jednozmianowa;
- przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka
- budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: ruchoma platforma do transportu wózków inwalidzkich, brak progów utrudniających poruszanie się osobom niepełnosprawnym ruchowo, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest jest na II piętrze budynku- pomieszczenie stanowiska pracy nie jest dostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku brak wind. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo znajduje się na parterze budynku.
Zakres zadań
- Nadzoruje obieg dokumentów niejawnych .
- Organizuje i koordynuje pracę kancelarii poprzez prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej.
- Przeprowadza okresowe kontrole w zakresie postępowania pracowników i funkcjonariuszy z dokumentami niejawnymi oraz okresowe kontrole stanu dokumentów niejawnych, miejsc ich przechowywania przez osoby posiadające dokumenty niejawne na swoim stanie.
- Nadzoruje i koordynuje zadania, związane z przekazywaniem do Składnicy Akt Policji lub Archiwum dokumentów niejawnych, sporządza spisy zdawczo – odbiorcze w.w materiałów niejawnych oraz ocenia protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC.
- Informuje pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nie przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych.
- Nadzoruje właściwe oznaczanie i ewidencjonowanie dokumentów niejawnych, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych.
- Egzekwuje zwrot dokumentów niejawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych .
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Umiejętność organizacji pracy własnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego działania.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe