Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

Concentrix

Data dodania: 2025-11-21

Kierownik / Kierowniczka Zespołu Obsługi Klienta

Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego

Benefit Systems S.A.

Data dodania: 2025-10-29

Lider zespołu obsługi klienta

zarządzanie kilku- lub kilkunastoosobowym zespołem obsługującym klientów biznesowych, dbanie o wysoką jakość kontaktu i satysfakcję klientów, wprowadzanie usprawnień w codziennej pracy oraz optymalizacja procesów, monitorowanie wyników i wdrażanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-10-23