Kierownik / Kierowniczka działu kadr i płac




- nadzór nad pracą zespołu kadr i płac oraz wsparcie merytoryczne zespołu,
- organizowanie pracy działu, delegowanie zadań i kontrola ich realizacji,
- wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań - poprzez rozwój kompetencji, angażowanie,
- motywowanie,
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeniowego oraz
- prowadzenie działalności informacyjnej w ramach organizacji w tym zakresie,
- wdrażanie procedur i usprawnień w dziale kadr i płac,
- przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządu,
- samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników,
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników,
- prawidłowe sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji,
- zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON) oraz kontakt z tymi instytucjami,
- rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności,
- kontrola nad prawidłową obsługą pakietów benefitów dla pracowników,
- sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych,
- nadzór nad legalizacją pracy cudzoziemców,
- współpraca z działem księgowości,
- inne zadania zlecone przez przełożonych
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierownika / kierowniczki działu kadr i płac,
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- biegła znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- praktyczna znajomość systemu Symfonia,
- doświadczenie w obsłudze programu Płatnik,
- umiejętność tworzenia regulaminów pracy, wynagrodzeń i innych wewnętrznych procedur,
- doświadczenie w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, US, GUS),
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (w tym szczególnie MS Excel),
- wysoko rozwinięta świadomość biznesowa i nastawienie na realizację celów,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, liderskie oraz organizacyjne,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i strategicznego myślenia,
- elastyczność w działaniu i łatwa adaptacja do zmieniających się warunków,
- otwartość, łatwość w budowaniu relacji międzyludzkich,
- odpowiedzianość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, planowania i organizacji czasu pracy,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem, w oparciu o pełen etat
- z perspektywą długofalowej współpracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę pełną wyzwań w otwartym i zgranym zespole,
- rozbudowany pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna Allianz, pakiet sportowy (Medicover
- Sport), ubezpieczenie grupowe na życie PZU lub UNIQA, dofinansowanie do wczasów, świadczenia
- świąteczne, paczki mikołajowe dla dzieci,
- brak dress code’u,
- parking dla pracowników,
- szkolenie wstępne,
- niezbędne narzędzia pracy