Kierownik / Kierowniczka Zespołu Ubezpieczeniowego
- Aktywna obsługa Klienta i budowanie partnerskich relacji.
- Rozwój bazy Klientów i dbanie o najwyższy standard doradztwa.
- Przygotowywanie ofert i zawieranie umów.
- Rekrutacja i budowanie silnego zespołu agentów ubezpieczeniowych.
- Kompleksowe wdrażanie, szkolenie i coaching nowych oraz obecnych pracowników.
- Motywowanie, monitorowanie i rozwój kompetencji zespołu, nastawiony na rezultaty.
- Wykształcenie wyższe.
- Wysoka etyka i kultura osobista.
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta (doświadczenie w pośrednictwie finansowym, bankowości, handlu lub OZE jest mile widziane).
- Szybkie przyswajanie wiedzy.
- Zaangażowanie, systematyczność i umiejętność efektywnego planowania pracy.
- Jasne zasady współpracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe.
- Wysokie prowizje, premie półroczne i roczne.
- Liczne konkursy.
- Rozbudowany system szkoleń i awansów (jasna ścieżka kariery).
- System benefitów powiązany ze ścieżką rozwoju.
- Możliwość udziału w wyjazdach i podróżach zagranicznych.
