Kierownik / Koordynator działu Marketingu
- Planowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych.
- Zarządzanie zespołem: koordynacja pracy zespołu marketingowego, motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu.
- Budżetowanie i kontrola kosztów: opracowywanie budżetu marketingowego, monitorowanie wydatków i optymalizacja kosztów.
- Współpraca z innymi działami.
- Tworzenie treści, podstawowych grafik, opieka nad social mediami.
- Wykształcenie: wyższe wykształcenie w zakresie marketingu, zarządzania lub pokrewnych dziedzin.
- Doświadczenie zawodowe: minimum 1-2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Umiejętności: znajomość narzędzi i technik marketingowych.
- Cechy osobowości: kreatywność i innowacyjność.
- Zdolność do pracy pod presją czasu.
- Proaktywność i samodzielność.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Narzędzia do pracy (komputer, telefon).
- Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
- Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
- Spotkania integracyjne.