Kierownik projektu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
- Stanowisko decyzyjne
- Praca w warunkach narażenia na stres
- Wyjazdy służbowe
- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
- Praca wymagająca dyspozycyjności.
Zakres zadań
- Organizuje i kieruje pracą Wydziału, w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań
- Programuje, planuje i organizuje proces realizacji projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Integracja PZGiK)” (dalej jako projekt) oraz dokonuje wstępnej wyceny planowanych zadań i określa potrzeby środków finansowych w celu zapewnienia zgodności z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu
- Planuje i organizuje postepowania na zamówienia publiczne realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu
- Określa zagrożenia dla realizacji zadań wynikających z projektu i podejmuje działania zapobiegawcze
- Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach projektu oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz projektu, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej projektu i przestrzegania prawidłowej realizacji projektu
- Sporządza raporty z realizacji projektu, wnioski o płatności oraz opracowuje inne dokumenty projektowe w celu przedstawienia bieżącej informacji nt. realizacji projektu instytucjom nadzorującym oraz instytucjom kontrolującym
- Współpracuje z Komitetem Sterującym, powiatami biorącymi udział w projekcie, ekspertami oraz wykonawcami zewnętrznymi
- Bierze udział w organizacji narad, szkoleń, konferencji i seminariów dotyczących projektu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania projektem(ami) w obszarze geoinformacji
- Umiejętność kierowania pracą zespołu projektowego
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność argumentowania
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie certyfikatów potwierdzających znajomość metodyk projektowych np. Prince2, Agile PM, itd.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Samodzielność, odpowiedzialność
- Systematyczność, dokładność