Kierownik serwisu

Lokalizacja: Łódź
Zadania:
- Zarządzanie i organizacja pracy zespołu serwisowego
- Analiza przyczyn zgłaszanych usterek oraz efektywny nadzór nad procesem ich skutecznego usuwania
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją oraz formalnymi procedurami
- Kontrola poprawności i kompletności przejmowanej do gwarancji dokumentacji
- Organizacja i nadzór nad pracami budowlanymi usuwającymi stwierdzone wady
- Skuteczna współpraca z uczestnikami procesu gwarancyjnego na każdym etapie
- Udział w odbiorach robót budowlanych
- Budowanie trwałych i dobrych relacji z uczestnikami procesu w sprawie zgłoszeń gwarancyjnych
- Wykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie budownictwa
- Minimum dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracami serwisu w obszarze obiektów kubaturowych
- Umiejętność analizy i efektywnego rozwiazywania problemów technicznych
- Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz standardów technicznych
- Umiejętność skutecznego zarządzania budżetem
- Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania zespołem
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie z szeregiem benefitów
- Służbowy samochód
- Prywatna opieka medyczna
Oferta dotyczy pracy stałej.