Kierownik serwisu
Dadelo S.A. od 2017 roku jest spółką należącą do grupy kapitałowej OPONEO.PL S.A. – polskiej firmy obecnej na w kilkunastu krajach na rynku europejskim, a także w Stanach Zjednoczonych.
- Zarządzanie pracownikami w serwisie
- Odpowiedzialność za całość kwestii związanych z funkcjonowaniem serwisu
- Planowanie grafiku pracy
- Właściwe zatowarowanie w narzędzia, sprzęt, części zamienne
- Odpowiedzialność za czystość/ porządek w serwisie
- Uczestnictwo w szkoleniach, dbanie o właściwy poziom wiedzy pozostałych pracowników serwisu
- Weryfikacja przyjmowanych rowerów na serwis
- Wycena czasowa i wartościowa zamawianej usługi serwisowej
- Doświadczenie: minimum 3 lata w pracy w serwisie rowerowym
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Zakres wiedzy: szeroka wiedza z zakresu technicznych aspektów naprawy rowerów
- Znajomość zasad działania i naprawy rowerów elektrycznych, mile widziane certyfikaty i szkolenia od najważniejszych producentów silników
- Wiedza produktowa w obszarze części i akcesoriów rowerowych
- Znajomość zasad związanych z prowadzeniem i wyposażeniem serwisu rowerowego
- Pracę w organizacji będącej częścią grupy kapitałowej OPONEO.PL
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Możliwość dostosowania godzin pracy do swoich potrzeb
- Otwartość na nowe pomysł i rozwiązania