Kierownik Wydziału Eksploatacji w Zakładzie Południe
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- kierowanie pracą Wydziału, w tym: planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników
- planowanie prac realizowanych w ramach Wydziału, w celu zapewnienia wysokiej efektywności wykorzystania dostępnych zasobów ludzkich, sprzętowych, materiałowych i finansowych
- udział w tworzeniu planów gospodarczych Zakładu
- wykonywanie i wdrażanie opracowań technicznych w zakresie harmonogramów robót oraz grafików pracy Wydziału
- reprezentowanie Wydziału w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych. Branie czynnego udziału w uzgodnieniach, naradach, konsultacjach dotyczących realizowanych prac, wnioskowanie, zalecanie i wdrażanie nowych rozwiązań i Technologii
- zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym motywowanie i rozwój podległych pracowników do osiągania coraz lepszych efektów pracy
- planowanie, prowadzenie ewidencji oraz kontrola czasu pracy podległych Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami o czasie pracy
- organizowanie procesu pracy zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz egzekwowanie od podległych Pracowników przestrzegania przepisów i zasad w tym zakresie
- wykonywanie kontroli funkcjonalnej, realizowanej w trakcie bieżącej działalności, obejmującej wszystkie zadania i obowiązki służbowe podległych pracowników, w całym obszarze działalności podstawowej komórki organizacyjnej
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska)
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży, mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania ludźmi
- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- znajomość zagadnień z zakresu ustaw: Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, O odpadach, O zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- komunikatywność, samodzielność, dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.