Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta
- nadzór nad procesami utrzymania klienta,
- koordynowanie pracy podległego zespołu,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych,
- motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta,
- nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym,
- tworzenie grafików pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem czasu pracy,
- kontrolowanie ilościowych i jakościowych parametrów pracy, ocena pracowników,
- prowadzenie odsłuchów oraz rozmów coachingowych,
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych,
- pomoc w rozwiązywaniu trudnych sytuacji,
- zgłaszanie inicjatyw, automatyzacji i usprawnień bieżącej pracy.
- doświadczenie w zarządzaniu Zespołem telefonicznej sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie w retencji - utrzymaniu klienta,
- min. dwa lata doświadczenia w pracy w Call Center,
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów,
- umiejętność współpracy i komunikacji,
- jasność w przekazywaniu komunikatów,
- zdolność strategicznego oraz analitycznego myślenia,
- kreatywność.
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od realizacji założonych celów jakościowych i sprzedażowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Profesjonalne szkolenia
- Program Poleceń
- Konkursy z nagrodami