Kierownik/kierowniczka zespołu administracji
Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Miniumum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w prowadzeniu co najmniej kilkuosobowych zaspołów.- Dobra znajomośc zagadnień z dziedziny administracji budynkami i mieniem.- Uprawnienia gazowe pozwalające na dozór urządzeń instalacji gazowych lub gotowość do udziału w szkoleniu w celu nabycia takich uprawnień.- Znajomość pakietu Office.- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.- Odpowiedzialność i skrupulatność.- Komunikatywność.- Prawo jazdy kat. B.
Wałbrzych
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu