Konsultant Centrum Obsługi Klienta
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień
- Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej
- Poprawne rejestrowanie, anulowanie, modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach reglamentacyjnych
- Bieżąca kontrola realizacji wszystkich wystawionych zleceń
- Sporządzanie raportów
- Prawidłowa realizacja sprzedaży zgodnie z przyjętą polityką kredytową
- Zatrudnienie przez agencję pracy - umowa na zastępstwo
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe miejsce pracy i przyjazna atmosfera
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- niezbędne narzędzia do pracy tj. telefon i laptop
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w Obsłudze Klienta, dziale sprzedaży, logistyki lub handlowym
- Znajomość zasad pracy z klientem oraz procesów związanych z obsługą klienta
- Komunikatywność, odporność na stres w sytuacjach konfliktowych
- Doskonała organizacja pracy