Konsultant ds. Kontaktów z Klientami
- Obsługa klientów sklepu internetowego z użyciem różnych kanałów komunikacji (live chat, telefon, email), z przyjęciem wysokich standardów jakości.
- Zapewnienie empatycznego, profesjonalnego kontaktu oraz efektywnej pomocy na etapie przed i po sprzedaży.
- Aktywny udział w działaniach zespołowych i zarządzanie komunikacją wewnętrzną.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w kanale telefonicznym lub równoważnym.
- Biegła znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego na poziomie co najmniej B1+/B2.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej, wysokie kompetencje interpersonalne.
- Gotowość do nauki, motywacja, zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Biegłość w obsłudze komputera i aplikacji MS Office.
- Umowę zlecenie z atrakcyjnymi bonusami.
- Możliwości rozwoju w strukturze międzynarodowej.
- Elastyczne godziny pracy, dostosowanie dla studentów i możliwość pracy na część etatu.