Konsultant ds. Obsługi Klienta, Skin & Beauty
- profesjonalne doradzanie Klientom zgodne ze standardami firmy
- dbanie o estetyczny wygląd sklepu
- obsługa Klienta przy kasie
- układanie towaru na półkach zgodnie ze standardami firmy
- wykształcenie kosmetologiczne lub pochodne
- doświadczenie w sprzedaży w branży beauty
- zainteresowanie zagadnieniami ze świata zdrowia i urody
- otwartość do rozmów z Klientem oraz doradzania najlepszych produktów i rozwiązań
- zmysł estetyczny, który pomoże zadbać o atrakcyjny wygląd sklepu
- energia i zapał do nauki
- zatrudnienie w pełnym wymiarze w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- pakiet benefitów – zgodnie z zasadami Firmy (rabaty pracownicze, opieka medyczna, karta sportowa)
- możliwość rozwoju zawodowego
- elastyczny grafik
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klienta
- dostęp do fachowej wiedzy w zakresie asortymentu drogeryjnego i perfumeryjnego
- ścieżka rozwoju w strukturach Firmy
- otwarta, przyjazna i koleżeńska atmosfera pracy