Konsultant ds. Obsługi Klienta w Zespole Sprzedaży
- Obsługa Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych
- Realizacja kompleksowego procesu sprzedaży
- Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie Klienta
- Swobodnie prowadzi rozmowy telefoniczne
- Jest chętna do nauki i rozwoju w branży ubezpieczeniowej
- Zna podstawową obsługę komputera
- Jest dyspozycyjna od poniedziałku do piątku (praca w systemie zmianowym: 9-17, 11-19 + 1 sobota w miesiącu 9-15)
- Posiada wysoką kulturę osobistą oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Cechuje się samodzielnością, systematycznością oraz doskonałą organizacją czasu pracy
- Posiada minimum średnie wykształcenie
- Nie ma konfliktów z prawem; w dalszych etapach współpracy poprosimy o uzyskanie zaświadczenia o niekaralności (pokryjemy koszty jego uzyskania)
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe z atrakcyjnym systemem premiowym
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
- Pracę w przyjaznym i zgranym zespole
- Grupowe ubezpieczenie, kartę Medicover Sport oraz OK System
- Ścieżkę awansu w strukturach firmy
- Nowoczesne narzędzia pracy oraz przyjazne środowisko
- Zatrudnienie w prestiżowej organizacji, wspierającej rozpoznawalną markę