Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
- codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy,
- udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi,
- pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych,
- dbałość o wysoką jakość komunikacji i pozytywne doświadczenie klienta,
- współpraca z zespołem w rozwiązywaniu bieżących zgłoszeń.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność jasnego przekazywania informacji i pracy zespołowej,
- cierpliwość, dokładność oraz pozytywne nastawienie,
- gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach od września.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, platforma MyBenefit),
- bezpłatne szkolenia online i lekcje języka angielskiego,
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie w rozwoju,
- udział w inicjatywach integracyjnych i programie poleceń pracowniczych.