Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
- Udzielanie profesjonalnego wsparcia klientom niemieckojęzycznym
- Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie informacji w kwestiach finansowych
- Utrzymywanie pozytywnych relacji i budowanie długofalowego zaufania
- Dbanie o wysoki standard jakości obsługi
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Umiejętność logicznego myślenia i sprawnego rozwiązywania problemów
- Cierpliwość, empatia i odporność na stres
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze – w trybie hybrydowym lub stacjonarnym w Szczecinie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej w elastycznym modelu
- Program wdrożeniowy i szkolenia wspierające rozwój kompetencji
- Rozbudowany pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, platforma benefitowa
- Bonus powitalny i premie za polecenia nowych pracowników
- Przyjazną atmosferę pracy oraz liczne inicjatywy integracyjne
