Konsultant ds. obsługi klienta
- Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
- Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Prowadzenie i nadzorowanie procesów serwisowych.
- Przestrzeganie standardów i wytycznych projektowych; wspieranie celów zespołu i kształtowanie pozytywnej atmosfery pracy.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B1.
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
- Szybkie uczenie się, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.
- Dwutygodniowe szkolenie wstępne.
- Model pracy hybrydowej po początkowym okresie stacjonarnym.
- Umowę o pracę; stabilność zatrudnienia.
- Programy rozwojowe, coaching, możliwości nauki i rozwoju.
- Współpracę w wsparciu i zintegrowanym zespole.