Technik Wsparcia IT

Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

QMS Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-03-29

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM Współpraca z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

QMS Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-03-27

Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej Udzielanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

QMS Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-03-27