Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
- Odbieranie zapytań od użytkowników poprzez telefon, e-mail lub czat
- Udzielanie pomocy technicznej związanej z usługami streamingowymi
- Wyjaśnianie kwestii dotyczących umów i rozliczeń
- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów indywidualnych i biznesowych
- Bardzo dobra znajomość języka norweskiego na poziomie C1
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnego przekazywania informacji
- Zorientowanie na jakość obsługi i współpracę w zespole
- Wsparcie relokacyjne – opłacony transport i zakwaterowanie na start
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i dostęp do platformy benefitowej
- Nowoczesne miejsce pracy w Warszawie i przyjazną atmosferę
- Szkolenia wdrożeniowe i stałą opiekę Team Leadera
- Integracje i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
