Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego / Konsultant Contact Center
- Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej
- Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych
- Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w ramach kampanii marketingowych
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez aktywne zarządzanie opiniami klientów na wizytówkach Google oraz przygotowywanie zestawień i analiz
- Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
- Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane)
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
- Dobra dykcja, miły tembr głosu
- Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy.
- Odporność na stres i gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
- Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana).
- Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym
- Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
- 3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
- Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
- Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
- Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
- Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
- Dofinansowanie do karty sportowej