Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku i zdobywać cenne doświadczenie? Szukasz pracy, która łączy rozwój zawodowy z przyjazną atmosferą? Dołącz do naszego zespołu jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim!
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów.
- Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
- Znajomości języka holenderskiego na poziomie C1/C2 – swobodna komunikacja z klientami zagranicznymi to podstawa.
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Gotowości do pracy od poniedziałku do piątku oraz dwóch sobót w miesiącu (godziny 9:00–16:00).
- Odpowiedzialności, sumienności i chęci zdobywania nowych umiejętności.
- Ambicji i zaangażowania w rozwój w strukturach lidera branży finansowej.
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz regularne sesje doszkalające.
- Wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta, która wzbogaci Twoje CV.
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
- Benefity, w tym kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej.
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój.
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży finansowej.
- Otwieramy przed Tobą realne możliwości rozwoju zawodowego.
Gotowy/a na nowe wyzwania?
Nie zwlekaj – aplikuj już teraz i rozpocznij swoją karierę w naszym zespole!