Konsultant / Konsultantka Contact Center (Infolinia Sprzedażowa)
- Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła).
- Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej.
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych.
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów.
- Umiejętność prowadzenia rozmów bez skryptów i narzuconych schematów.
- Orientacja na wyniki i motywacja do osiągania sukcesów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu rozmów telefonicznych z klientami.
- Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne.
- Doświadczenie w pracy w contact center lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Podstawowe wynagrodzenie + premie.
- Pracę od poniedziałku do piątku, w systemie zmianowym (8-20)- po okresie wdrożeniowym oferujemy częściową możliwość pracy hybrydowej.
- Profesjonalne szkolenia i rozwój w branży finansowej.
- Dofinansowanie zajęć sportowych (karta sportowa).
- Prywatną opiekę medyczną.
- Obiady za symboliczną złotówkę.
- Owocowe poniedziałki.
- Wyjazdy i spotkania integracyjne.
- Rozgrywki ping-ponga i relaks w strefie wypoczynku (fotel masujący).
- Konkursy pracownicze i wspólne celebrowanie sukcesów.
- Dostęp do nowinek sektora finansowego oraz udział w ciekawych projektach.