Pracownik obsługi centrali telefonicznej

Łączenie petentów z odpowiednią jednostką. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie min. średnie, komunikatywność oraz umiejętnośc prowadzenia rozmów telefonicznych

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Częstochowa

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Data dodania: dzisiaj

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim

Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii Kogo szukamy? Osoby komunikatywnej i otwartej na rozmowę...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Data dodania: dzisiaj

Konsultant ds. Obsługi Klienta w Zespole Sprzedaży

Twój zakres obowiązków: Obsługa Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych Realizacja kompleksowego procesu sprzedaży Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie Klienta...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Ruda Śląska

Contact Center Sp. z o.o.

Data dodania: dzisiaj