Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Tryb pracy: od poniedziałku do piątku, możliwość pracy hybrydowej
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych Klientów
- Lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
- Interesują Cię zagadnienia z zakresu cyberbezpieczeństwa a w szczególności socjotechnika
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów – cold calling nie jest Ci obcy
- Potrafisz zwinnie adresować wątpliwości Klienta
- Łatwo się uczysz nowych systemów i narzędzi
- Lubisz szybkie tempo pracy i nie boisz się nowych wyzwań
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (Contact Center)
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie i produktach
- Zapewnimy wsparcie szkoleniowe
- Pracujemy wg ustalonego grafiku ( od poniedziałku do piątku).
- Po procesie wdrożenia będziesz miał możliwość pracy hybrydowej
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
- Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
- Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.