Koordynator ds. dostępności cyfrowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania kwalifikacyjne:Wykształcenie wyższe.Minimum 2-letnie doświadczenie informatyczne i/lub w dostępności, w szczególności cyfrowej.Minimum 2-letnie doświadczenie we wsparciu osób o szczególnych potrzebach (dalej: OSP).Znajomość realiów wsparcia OSP na uczelniach.Wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia działań ukierunkowanych na zapewnienie dostępności cyfrowej.Praktyczna znajomość pakietu MS Office.Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań.Wysoko rozwinięta kultura osobista, komunikatywność i asertywność.Mile widziana znajomość Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce.
Dąbrowa Górnicza
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 do 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej