Koordynator ds. Marketingu
- Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem
- Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz specyfiki platform
- Zarządzanie kanałami social media oraz opracowywanie angażujących treści
- Przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji działań
- Bieżący monitoring najnowszych technologii cyfrowych i trendów oraz rekomendacja kolejnych działań
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z marketingiem: Social Media Specialist lub pokrewnej roli
- Poparta wynikami, skuteczność analizy i rozumienia danych za pomocą różnych narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, SEO, BI )
- Znajomość narzędzi marketingowych, analitycznych oraz trendów rynkowych
- Wysoka samodyscyplina i nastawienie na osiąganie rezultatów
- Kreatywność i samodzielność w działaniu
- Portfolio z przykładami dotychczasowej pracy w social media
- Pracę w hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku
- Przejrzysty system wynagradzania
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
- Pakiet medyczny
- Bezpłatny parking dla pracowników
- Karty przedpłacone
- Opieka nad dzieckiem/ Klub Kiddos
- Program emerytalny
- Zniżki na produkty i usługi firmowe
